Renault Clio 1.2-16V Dynamique | SLOOPAUTO

€ 250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-10-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken 39-LB-DF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Renault Clio 1.2-16V Dynamique | SLOOPAUTO


€ 250,-

Algemeen

Bouwjaar 23-10-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken 39-LB-DF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autonexxt B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sprendlingenstraat 12
Postcode 5061 KN
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 7620750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autonexxt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2001 - dec 2003

Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 490 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 kg
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 75 - 85 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom in onze nieuwe showroom te Oisterwijk. Met het diverse aanbod en de scherpe meeneem prijzen staat hier altijd de juiste auto bij! Inruil is bij ons altijd mogelijk! Ondanks zorgvuldige ingave zijn specificaties en leverbaarheid voorbehouden. Autonexxt BV, Sprendlingenstraat 12, 5061 KN te Oisterwijk, Tel 013-7620750, [email protected], www.autonexxt.nl!

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio E-TECH | Voor elk wat wils

Benzine of elektriciteit, wat is de beste vorm van aandrijving? Renault heeft een eenvoudig antwoord: het biedt ze allebei! De Renault Zoe is een compacte elektrische auto die stil, comfortabel en uiterst voordelig per kilometer is. De Clio is een traditionele compacte auto die voordelig is in aanschaf en zorgeloos lange afstanden aflegt. Voor wie een mix zoekt van beide is er nu een tussenvorm: de Clio E-TECH.

Autotest | Renault Clio E-TECH Voor elk wat wils

De Renault Clio E-TECH is dankzij hybride-aandrijving stiller, comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio. E-TECH biedt alleen voordelen, geen nadelen.

Plus

  • comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio
  • volwassen karakter
  • Rijke, complete uitrusting

Min

  • forse tildrempel bagageruimte
  • hoge fluittoon hoorbaar tijdens regenereren

Conclusie

Wat is de beste keuze? Benzine, hybride of elektrische aandrijving? Het antwoord is afhankelijk van de persoonlijke voorkeur en het gebruik van de auto. Van de compacte auto's van Renault is de Zoe het meest comfortabel en het voordeligst per kilometer, maar ook het meest kostbaar in aanschaf. Bij intensief gebruik is de Zoe daarom het aangenaamst en het voordeligst.

Het andere uiterste wordt gevormd door de basisversie van de Clio. De "TCe 100" is het voordeligst in aanschaf en is een conventionele, vertrouwde compacte auto. De hogere kilometerprijs weegt bij licht gebruik op tegen de lagere aanschafprijs.

De "E-TECH" vormt een mix tussen beide. Ten opzichte van een standaard benzinemotor zorgt de hybride-techniek voor meer rust en meer souplesse. Daarbij doet de E-TECH wat de fabrikant belooft: het verbruik wordt sterk verlaagd, met name in de stad. De prijs ligt tussen die van de voordeligste benzineversie en de elektrische Zoe. Zo biedt Renault voor elk wat wils.

Deel deze advertentie