
Bouwjaar | 23-10-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | 39-LB-DF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | 39-LB-DF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autonexxt B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sprendlingenstraat 12 |
Postcode | 5061 KN |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 7620750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonexxt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2001 - dec 2003
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 490 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 kg
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 75 - 85 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in onze nieuwe showroom te Oisterwijk. Met het diverse aanbod en de scherpe meeneem prijzen staat hier altijd de juiste auto bij! Inruil is bij ons altijd mogelijk! Ondanks zorgvuldige ingave zijn specificaties en leverbaarheid voorbehouden. Autonexxt BV, Sprendlingenstraat 12, 5061 KN te Oisterwijk, Tel 013-7620750, [email protected], www.autonexxt.nl!
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio E-TECH | Voor elk wat wils
Benzine of elektriciteit, wat is de beste vorm van aandrijving? Renault heeft een eenvoudig antwoord: het biedt ze allebei! De Renault Zoe is een compacte elektrische auto die stil, comfortabel en uiterst voordelig per kilometer is. De Clio is een traditionele compacte auto die voordelig is in aanschaf en zorgeloos lange afstanden aflegt. Voor wie een mix zoekt van beide is er nu een tussenvorm: de Clio E-TECH.

De Renault Clio E-TECH is dankzij hybride-aandrijving stiller, comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio. E-TECH biedt alleen voordelen, geen nadelen.
Plus
- comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio
- volwassen karakter
- Rijke, complete uitrusting
Min
- forse tildrempel bagageruimte
- hoge fluittoon hoorbaar tijdens regenereren
Conclusie
Wat is de beste keuze? Benzine, hybride of elektrische aandrijving? Het antwoord is afhankelijk van de persoonlijke voorkeur en het gebruik van de auto. Van de compacte auto's van Renault is de Zoe het meest comfortabel en het voordeligst per kilometer, maar ook het meest kostbaar in aanschaf. Bij intensief gebruik is de Zoe daarom het aangenaamst en het voordeligst.
Het andere uiterste wordt gevormd door de basisversie van de Clio. De "TCe 100" is het voordeligst in aanschaf en is een conventionele, vertrouwde compacte auto. De hogere kilometerprijs weegt bij licht gebruik op tegen de lagere aanschafprijs.
De "E-TECH" vormt een mix tussen beide. Ten opzichte van een standaard benzinemotor zorgt de hybride-techniek voor meer rust en meer souplesse. Daarbij doet de E-TECH wat de fabrikant belooft: het verbruik wordt sterk verlaagd, met name in de stad. De prijs ligt tussen die van de voordeligste benzineversie en de elektrische Zoe. Zo biedt Renault voor elk wat wils.
Deel deze advertentie