
Bouwjaar | 13-11-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 343.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-KGF-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 1.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 343.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-KGF-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Hoek AutoService |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsondreef 39 |
Postcode | 3565 AV |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehoekautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 171 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 kg
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - 327 per kwartaal
MOTOR 100 %
= Bedrijfsinformatie =
Mob: 06-234 65 871
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio E-TECH | Voor elk wat wils
Benzine of elektriciteit, wat is de beste vorm van aandrijving? Renault heeft een eenvoudig antwoord: het biedt ze allebei! De Renault Zoe is een compacte elektrische auto die stil, comfortabel en uiterst voordelig per kilometer is. De Clio is een traditionele compacte auto die voordelig is in aanschaf en zorgeloos lange afstanden aflegt. Voor wie een mix zoekt van beide is er nu een tussenvorm: de Clio E-TECH.

De Renault Clio E-TECH is dankzij hybride-aandrijving stiller, comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio. E-TECH biedt alleen voordelen, geen nadelen.
Plus
- comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio
- volwassen karakter
- Rijke, complete uitrusting
Min
- forse tildrempel bagageruimte
- hoge fluittoon hoorbaar tijdens regenereren
Conclusie
Wat is de beste keuze? Benzine, hybride of elektrische aandrijving? Het antwoord is afhankelijk van de persoonlijke voorkeur en het gebruik van de auto. Van de compacte auto's van Renault is de Zoe het meest comfortabel en het voordeligst per kilometer, maar ook het meest kostbaar in aanschaf. Bij intensief gebruik is de Zoe daarom het aangenaamst en het voordeligst.
Het andere uiterste wordt gevormd door de basisversie van de Clio. De "TCe 100" is het voordeligst in aanschaf en is een conventionele, vertrouwde compacte auto. De hogere kilometerprijs weegt bij licht gebruik op tegen de lagere aanschafprijs.
De "E-TECH" vormt een mix tussen beide. Ten opzichte van een standaard benzinemotor zorgt de hybride-techniek voor meer rust en meer souplesse. Daarbij doet de E-TECH wat de fabrikant belooft: het verbruik wordt sterk verlaagd, met name in de stad. De prijs ligt tussen die van de voordeligste benzineversie en de elektrische Zoe. Zo biedt Renault voor elk wat wils.
Deel deze advertentie