Bouwjaar | 27-06-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTF automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slot 6 |
Postcode | 7608 ND |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 203061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mtf-automobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4267 x 1732 x 1445 cm
Wielbasis: 2.589 cm
Inhoud laadruimte: 443/1.380 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 540 kg)
Max. dakbelasting: 80 kg
Interieur
Interieur: brown, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3.000 km
Overige informatie
Bandenmaat: 195/55R16
Uitdagend, adembenemend en een tikje exclusief. De bijzondere eigenschappen van deze Renault Clio, de compacte motor geeft deze Renault uitstekende prestaties, en ook niet onbelangrijk, een bescheiden brandstofgebruik.
Een bommetje, deze Clio Estate, een luxe wagen, ruim en comfortabel. Heerlijk. Naast de ruimte, en comfort, is deze Clio, voorzien van luxe, zeer veel opties. De meest luxe infotainment van Renault, o.a. airconditioning, elektrische ramen, bluetooth, navigatie, climatronic, bommetje vol dus. De looks, ik hoef het niet te vertellen, check de foto's en oordeel zelf, SUPER SJIEK. Heeft u verder nog vragen? Mijn naam is Stephan en sta u graag te woord.
We hebben hier een GEWELDIG exemplaar, nog net 88 DKM, uit het jaar 06/2014, volledig van 0 tot heden onderhouden. Voor de aflevering wordt deze Clio nog verwend met een frisse servicebeurt, een nieuwe APK, poetsbehandeling (interieur + exterieur) en een volledige voertuigcheck. EN JA, standaard krijgt u bij ons 3 maanden garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.