
Bouwjaar | 21-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 137.355 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-XBH-15 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 137.355 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-XBH-15 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4062 x 1732 x 1448 cm
Wielbasis: 2.589 cm
Inhoud laadruimte: 300/1.146 l
Gewichten
Ledig gewicht: 984 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 540 kg)
Max. dakbelasting: 80 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 kg
Energielabel: A
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 98 - 110 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 195/55R16
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk contant geld en een vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
!!!!! AUTO OVERSCHRIJVING (TENAAMSTELLING) KAN BIJ POSTKANTOOR IEDERE DAG TOT 22:00 UUR OOK OP ZONDAG TOT 18:00 UUR.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio E-TECH | Voor elk wat wils
Benzine of elektriciteit, wat is de beste vorm van aandrijving? Renault heeft een eenvoudig antwoord: het biedt ze allebei! De Renault Zoe is een compacte elektrische auto die stil, comfortabel en uiterst voordelig per kilometer is. De Clio is een traditionele compacte auto die voordelig is in aanschaf en zorgeloos lange afstanden aflegt. Voor wie een mix zoekt van beide is er nu een tussenvorm: de Clio E-TECH.

De Renault Clio E-TECH is dankzij hybride-aandrijving stiller, comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio. E-TECH biedt alleen voordelen, geen nadelen.
Plus
- comfortabeler en zuiniger dan een standaard Clio
- volwassen karakter
- Rijke, complete uitrusting
Min
- forse tildrempel bagageruimte
- hoge fluittoon hoorbaar tijdens regenereren
Conclusie
Wat is de beste keuze? Benzine, hybride of elektrische aandrijving? Het antwoord is afhankelijk van de persoonlijke voorkeur en het gebruik van de auto. Van de compacte auto's van Renault is de Zoe het meest comfortabel en het voordeligst per kilometer, maar ook het meest kostbaar in aanschaf. Bij intensief gebruik is de Zoe daarom het aangenaamst en het voordeligst.
Het andere uiterste wordt gevormd door de basisversie van de Clio. De "TCe 100" is het voordeligst in aanschaf en is een conventionele, vertrouwde compacte auto. De hogere kilometerprijs weegt bij licht gebruik op tegen de lagere aanschafprijs.
De "E-TECH" vormt een mix tussen beide. Ten opzichte van een standaard benzinemotor zorgt de hybride-techniek voor meer rust en meer souplesse. Daarbij doet de E-TECH wat de fabrikant belooft: het verbruik wordt sterk verlaagd, met name in de stad. De prijs ligt tussen die van de voordeligste benzineversie en de elektrische Zoe. Zo biedt Renault voor elk wat wils.
Deel deze advertentie