Renault Laguna 1.5 dCi Expression BJ 2011 Exportprijs EX BPM

€ 3.150,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 276.121 km
Deuren 5
Kenteken 55-PVZ-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Laguna 1.5 dCi Expression BJ 2011 Exportprijs EX BPM


€ 3.150,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 276.121 km
Deuren 5
Kenteken 55-PVZ-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Groothandel Waalre
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Dintel 11
Postcode 5684 PS
Plaats Best
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46902702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogroothandelwaalre.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 276 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 651 kg
GVW: 1.936 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - 366 per kwartaal

Exportprijs EX BPM!!!!
Duitse brief kost €150,-
Deposit bij registratie is €500,-
NL Prijs is €3650,1

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een groothandel die zich vooral richt op verkoop voor export. De meeste auto's staan dan ook als Exportprijs EX BPM of EX BTW geadverteerd. Lees goed de advertentie voor je reageert.
Alleen telefonisch reactie met nummerherkening wordt serieus genomen.
Email en anonieme nummers worden niet beantwoord.
Wij verzorgen de juiste papieren voor export.
Wij zijn alleen op afspraak geopend.
Voor meer info bel 06-46902702

Wir sind ein Großhändler, der sich hauptsächlich auf den Verkauf für den Export konzentriert. Die meisten Autos werden daher als Export EX BPM oder EX VAT angeboten. Lesen Sie die Anzeige gut, bevor Sie antworten.
Nur die Telefonantwort mit der Nummernerkennung wird ernst genommen.
E-Mail- und anonyme Nummern werden nicht beantwortet.
Wir liefern die richtigen Papiere für den Export.
Wir sind nur nach Vereinbarung geöffnet.
Unsere nummer ist 00316-46902702

We are a wholesaler that mainly focuses on sales for export. Most cars are therefore advertised as Export EX BPM or EX VAT. Read the ad well before you respond.
Only telephone response with number recognition is taken seriously.
Email and anonymous numbers are not answered.
We provide the right papers for export.
We are only open by appointment.
For more info call 00316-46902702

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie