
Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 130.920 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-NNH-7 Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 130.920 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-NNH-7 Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Putten Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 3 |
Postcode | 8131 TX |
Plaats | Wijhe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 523163 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanputtenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2010 - sep 2012
Technische informatie
Koppel: 195 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 181 x 147 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 646 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
WORDT AFGELEVERD MET EEN NIEUWE
APK KEURING EROP!!
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.
Deel deze advertentie