
Bouwjaar | 23-05-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 205.683 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 21-FP-VF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 205.683 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 21-FP-VF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GJR Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schotsestraat 11 |
Postcode | 5171 DT |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 532819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gjroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 137 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 165 kg
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 135 per kwartaal
INRUILKOOPJE
Van 2e eigenaar [ 7 jaar gehad ] ingeruild
Loopt en rijdt goed
Bouwjaar 23-05-2000
APK tot 04-03-2022 [ Nieuwe APK mogelijk tegen meerprijs ]
205000 km gelopen
Handmatig bediende cabriokap [ lekt niet ]
Kofferdeksel heeft bovenop blanke lak schade
Leuke LOL auto om met lekker weer beetje rond te toeren , maar hij kan natuurlijk ook normaal gebruikt worden
Zo MEE NEEM prijs 649 euro
Meerdere goedkope auto,s met APK op voorraad
Tevens kunt U bij ons terecht voor:
- Onderhoudsbeurten
- Reparatie,s
- Laswerk
- Uitlezen
- APK
- Banden [ nieuw of gebruikt ]
- Onderdelen [ nieuw of gebruikt ]
- Export documenten
- Autotransport
- Financieering
- Ten naam stellen voertuigen
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen
Door de huidige Corona situatie is het raadzaam telefonisch een afspraak te maken voor bezichtiging .
Afleveren van de auto geschied volgens de huidige richtlijnen
Onze werkplaats is voor reparatie,s wel geopend van Ma tot Vrij van 0900 tot 17.00 uur
s,Avonds en op Zaterdag alleen open na telefonische afspraak
G.J.R. Occasions
Schotsestraat 11
Kaatsheuvel
Voor meer info bel
0416 532819
06 51494697
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.

De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!
Deel deze advertentie