
Bouwjaar | 30-10-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 196.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-430-JR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 196.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-430-JR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gero Auto's Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverenberg 37 |
Postcode | 5234 GL |
Plaats | 's-hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6441099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geroauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2008 - aug 2010
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 49 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 387 x 171 x 159 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 135 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
door inruil verkregen ! lage meeneemprijs ! Hier heeft u plek voor het hele gezin inclusief bagage. Lekker hoor, zo?n MPV. De auto is van het bouwjaar 2009 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Deze auto heeft airconditioning aan boord. De uitrusting van deze Renault is met boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
TE KOOP GEVRAAGD! PERSONEN EN BEDRIJFSWAGENS
Wij zijn 6 dagen per week geopend ,in de avond en zondags alleen op afspraak
Let op wij adverteren met originele km-standen en bouwjaren !
Prijzen zijn incl.afleveringskosten en apk !
Meerprijs 450 euro voor 3 maanden volledige garantie
Meerprijs 995 euro voor 12 maanden Bovag garantie (auto`s vanaf 4500 euro )
Diverse financierings mogelijkheden
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.

De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!
Deel deze advertentie