Renault Scenic Megane SCENIC; 2.0 16V 99KW EURO4

€ 1.350,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-12-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken 40-NFN-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Scenic Megane SCENIC; 2.0 16V 99KW EURO4


€ 1.350,-

Algemeen

Bouwjaar 02-12-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken 40-NFN-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Blokland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voetiushof 22
Postcode 3052 AW
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Website www.bloklandvw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.375 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: D

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 186 - 211 per kwartaal

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Aandachtstrekker op grote voet

Als één merk groot is geworden met ruimtewagens, dan is het wel Renault. Al in 1984 kwam de eerste Espace op de markt. In 1996 werd een soortgelijk ruimtewonder vertaald naar de middenklasse vertaald met de Scenic. Van de drie voorgaande generaties werden er ruim 5 miljoen verkocht. Veel rijders van een ruimtewagen hebben inmiddels echter hun toevlucht gezocht bij de mateloos populaire SUV. Aan Renault de taak de Scenic opnieuw uit te vinden en weer aantrekkelijk te maken.

Autotest | Renault Scenic Aandachtstrekker op grote voet

De vierde generatie van de Renault Scenic is een sprong vooruit op het gebied van vormgeving en techniek. Helaas is de ruimte niet meer dan gemiddeld en zijn de motoren niet nieuw.

Plus

  • Forse, flexibele ruimte
  • Prima uitzicht door slim gevormde ruitstijlen
  • Volop comfort ondanks grote wielen

Min

  • Bekerhouders verdwijnen onder de middenconsole
  • Matige hoofdruimte achterin bij korte versie
  • Voorlopig geen benzine met automaat

Conclusie

Renault introduceert de nieuwe Scenic. De vierde generatie van deze populaire gezinsauto moet twee dingen doen: nog meer ruimte en functionaliteit brengen dan de vorige generatie en kopers die zich nu voelen aangetrokken tot SUV's terugwinnen. Als het gaat om dat eerste, dan scoort de Scenic slechts een voldoende. Op het gebied van comfort, veiligheid en rijeigenschappen is de nieuwe generatie een stap vooruit. Maar de binnenruimte, het belangrijkste aspect van een auto als deze, is niet meer dan gemiddeld (de Grand Scenic belooft beterschap).

Op het tweede punt schittert de vierde generatie van de Renaults gezinsauto welhaast: de nieuwe Scenic heeft meer uitstraling en meer persoonlijkheid dan ooit tevoren. En daarmee zal Renault er zeker in slagen heel veel klanten (terug) te winnen voor de Scenic.

Deel deze advertentie