Bouwjaar | 27-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.300 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-NDS-5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.300 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-NDS-5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | automotive-breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | oudebaan 1a |
Postcode | 4825 BL |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38220095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotive-breda.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
al onze auto zijn na gekeken en worden met een nieuwe apk afgeleverd.
Hele nette seat leon, auto rijd en schakeld echt als nieuw.
Hele fijne zuinige auto.
Keurig onder houden en nooit geen schade gehad.
2 sleutels en boekjes aanwezig
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.