
Bouwjaar | 03-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.080 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 50-HLB-6 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.080 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 50-HLB-6 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Aktas Auto's |
Contactpersoon | Dhr. Aktas |
Adres | Schuttevaerstraat 8 |
Postcode | 8471 ZZ |
Plaats | Wolvega |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83410071 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 259 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Afmetingen (LxBxH): 4315 x 1768 x 1459 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 - € 158 per kwartaal
Seat leon Cupra 310 limited edition
Nummer 2/100
Bouwjaar 2009
Km stand 223.365?Nap
Auto is stage 2 getuned met uitdraai erbij
Draaid nu 341pk en 477nm koppel
3 inch downpipe (Nieuw)
Oversized Ram air intake
GFB DV+
Einddemper delete
Remmen zijn zo goed als nieuw
Nieuwe koplampen led/xenon
Verlaagd met Eibach veren
Harman Kardon speakers
RNS 310 Navi
Orginele kuipstoelen
Candy White
Wat er nieuw ingekomen is:
Injectoren laten testen en gereinigd
Bougies NGKBKR8EIX
Bobines R8 Red top
Metalen tussenwand
Inlaat gereinigd
Maxton diffuser
Carterzeef vervangen
Kroon olie 5W30
Oliefilter vervangen
3 inch downpipe
Aircogas opnieuw gevuld
Dit allemaal is bij 223.000 gedaan
Het is echt een nette auto, geen schades of krassen
LET OP!!
Gaat niet weg voor de laatste prijs!
Staat niet in de weg
Geen geluk zoekers of banden trappers
Proefrit alleen mogelijk bij serieuze intresse
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.