Skoda Fabia Combi 1.9 SDI Prima doch vieze auto.

€ 575,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-10-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken 95-PP-PL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 47 kW (64 pk)

Skoda Fabia Combi 1.9 SDI Prima doch vieze auto.


€ 575,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken 95-PP-PL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 47 kW (64 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Fokke vd Veen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De String 2
Postcode 9287 MA
Plaats Twijzelerheide
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53234350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fokkevdveenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Auto loopt en rijdt prima maar moet schoongemaakt worden

Let op Niet al onze auto's staan op Marktplaats
Kijk op WWW.FOKKEVDVEENAUTOS.NL voor onze gehele voorraad goedkope auto's
Wij ruilen alles in Scooter Motor Boot Caravan enz enz
Tevens DOORLOPEND auto's te koop gevraagd.
Ook apk AFgekeurde auto's kopen, en ruilen wij in. 

Skoda Fabia Combi 1.9 SDI Prima doch vieze auto.


- Kenteken: 95-PP-PL
- Merk: Skoda
- Model: Fabia Combi
- APK tot: 25-07-2022
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1896 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: ASY
- Vermogen: 47 kW / 64pk
- Ledig gewicht: 1135 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 270 - 284 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling
- Trekhaak
- Trekhaak met afneembare kogel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)




Afleverpakketten





Autobedrijf Fokke vd Veen
De String 2
9287MA Twijzelerheide
0653234350
[email protected]

www.fokkevdveenautos.nl

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie