
Bouwjaar | 06-07-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 296.890 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-VHP-9 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.696 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 296.890 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-VHP-9 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.696 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hazet B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transitoweg 2 |
Postcode | 4051 CA |
Plaats | Ochten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hazet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2006 - 2012
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 5
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H2
Breedte: 187 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.002 kg
Laadvermogen: 758 kg
GVW: 2.760 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Fijnstofuitstoot: 40 mg/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
Grijs kenteken Rexton 270 XDI 5-cilinder 4wd automaat met 2 zitplaatsen, Treeplanken, Lichtmetalen velgen, Climate control, Trekhaak met 3200 kg trekgewicht, Cruise control, Tussenschot met ruit, Verwarmde buitenspiegels, Verwarmde voorruit, Radio/CD speler, Prijs is exclusief BTW.
Iedere werkdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd. Voor meer foto's van dit voertuig bezoekt u onze website www.hazet.nl. Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers. Ons adres: Transitoweg 2, 4051 CA, Ochten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31344642819 en tijdens openingstijden via Whatsapp: +31633025511 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk).
E-mail aanbieder
Autotest
SsangYong Rexton (2001 - 2017) | De twee draken
Ssang Yong meldt vol trots dat de Rexton is verbeterd. Het uiterlijk is moderner geworden en het interieur is aangepast aan de Europese smaak. Bovendien is deze luxueuze terreinreus nu leverbaar met een stille, sterke en zuinige 2,7-liter dieselmotor. Dat klinkt als een sprookje, maar is het niet. Alhoewel ...

De SsangYong Rexton is een echte terreinauto: gemaakt voor het zware werk. De ruimte en uitrusting zijn prima, maar de rijeigenschappen zijn matig.
Plus
- goed als werkpaard én als luxe-auto
- motorkarakter goed aangepast op off-road gebruik
- zee ruim
Min
- erg zachte vering
Conclusie
Terug naar het sprookje. De auto-goden zullen de Rexton waarderen voor het gedrag op de snelweg en in de stad. Daar scoort de auto vooral op comfort. De Rexton is zeer ruim, heeft een riante standaarduitrusting en de nieuwe dieselmotor is aangenaam stil. Deze score wordt echter nog niet beloond met een enkele reis naar het hemelse paradijs.
Als modderkruiper scoort de Rexton juist opmerkelijk hoog. Dankzij een goed op elkaar afgestemde overbrenging, onderstel en motor presteert de Rexton uitstekend in het terrein. Dat gaat zelfs zo ver, dat de auto steeds meer plezier geeft als de uitdagingen groter worden.
Het is uiteindelijk de relatie tussen de twee karakters die de Rexton uniek maakt. Als de eigenschappen op verhard en onverhard samen komen, zal de auto-god de combinatie vast zo hoog waarderen dat ze uiteindelijk allebei een draak mogen worden. Op die manier verdient de Rexton letterlijk en figuurlijk de naam Ssang Yong. En hij reed nog lang en gelukkig ... (Ivo Kroone)