Subaru Impreza 2.0 WRX AWD STi | Topstaat | Java Black Pearl 18L |

€ 29.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2003
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.059 km
Deuren 4
Kenteken 47-LH-NB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Subaru Impreza 2.0 WRX AWD STi | Topstaat | Java Black Pearl 18L |


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2003
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.059 km
Deuren 4
Kenteken 47-LH-NB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningsspil 4
Postcode 7773 NK
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luth-tangenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2003 - okt 2005

Technische informatie
Koppel: 343 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 244 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 265 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 15,5 l/100km (1 op 6,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 7
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 186 - € 211 per kwartaal

We are proud again to be able to show you such a beautiful rare STi Blobeye!

This is more than delicious! What a look, what an experience to drive this beautiful impreza (of course we tested it extensively ourselves).
Our conclusion, what an unprecedentedly fine, tight driving and steering STi.
This Sub was delivered new in the Netherlands and treated very nicely, just say cherished and it radiates. That's how we like to see them!
It's got matching numbers. Optically completely original, technically it has been technically upgraded with care and attention to detail. For example, it is equipped with a brand new adjustable coilover set, a sports exhaust to make its boxer sound even better and it has been taken care of by EMS-Ecutek (Mark Verhoeven), so that its power has safely grown to +/ -320hp. Furthermore, it is on new Bridgestone tires all around, so technically it is completely finished as far as we are concerned!
Optically it has that beautiful dazzling Java Black Pearl (18L black metallic with golden sparkle) paint and we think that, in addition to WR blue, is the most beautiful color for this blob.
A second one in this nearly mint condition is hard to find!

Wij zijn weer trots om zo'n fraaie zeldzame STi Blobeye aan u te kunnen tonen!

Meer dan heerlijk is dit! Wat een uitstraling, wat een beleving om in deze fraaie impreza te rijden(uiteraard hebben wij hem zelf uitgebreid getest).
Onze conclusie wat een ongekend fijne strak rijdende en sturende STi.
Deze Sub is nieuw in Nederland geleverd en zeer zeer netjes behandeld, zeg maar gewoon gekoesterd en dat straalt er van af. Zo zien wij ze heel graag!
Optisch helemaal origineel, technisch is ie met zorg en aandacht voor detail technisch ge-upgrade. Zo is ie onder andere voorzien van een hagelnieuwe verstelbare schroefset, een sportuitlaat om zijn boxersound nog iets beter tot zijn recht te laten komen en is ie door EMS-Ecutek(Mark Verhoeven) onder handen genomen, waardoor zijn vermogen veilig is gegroeid naar +/-320pk. Voorts staat ie rondom op nieuwe Bridgestone banden, hij is dus technisch wat ons betreft helemaa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru Impreza | Terug van weggeweest

De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?

Autotest | Subaru Impreza Terug van weggeweest

De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
  • rijke standaarduitrusting

Min

  • matige prestaties, hoog verbruik
  • zeurderig geluid CVT
  • kostbaar in aanschaf en gebruik

Conclusie

Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.

Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.

Deel deze advertentie