Bouwjaar | 06-01-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.516 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-424-VV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.516 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-424-VV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hamers BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Hoeven 19 |
Postcode | 5254 JV |
Plaats | Haarsteeg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5113631 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hamers-haarsteeg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Subaru XV 1.6i Luxury AWD
- Kenteken: H-424-VV
- Merk: Subaru
- Model: XV
- APK tot: 12-07-2024
- Tellerstand: 98516 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1600 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: FB16
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1325 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 445 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 163 - 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Sportvelgen
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Zeer nette Subaru XV in een luxe uitvoering!
Autobedrijf Hamers BV
de Hoeven 19
5254JV Haarsteeg
073-5113631
[email protected]
www.hamers-haarsteeg.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru XV | Gevoel versus verstand
Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?
De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.
Plus
- voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
- compleet en snel reagerend infotainment systeem
- ruim en praktisch
Min
- verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
- rommelige indeling dashboard
- onrustig karakter CVT
Conclusie
Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.
Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.
Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.