Suzuki Cappuccino Automaat, turbo, airco

€ 8.199,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-1997
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW
Kmstand 101.000 km
Deuren 2
Kenteken L-766-TJ Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 660 cc
Vermogen 64 kW (87 pk)

Suzuki Cappuccino Automaat, turbo, airco


€ 8.199,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-1997
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW
Kmstand 101.000 km
Deuren 2
Kenteken L-766-TJ Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 660 cc
Vermogen 64 kW (87 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Figarospecialist.nl
Contactpersoon Rob Janssen
Adres
Postcode 2671 LL
Plaats Naaldwijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24095387 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.figarospecialist.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (mechanisch)
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Bouwjaar: 1997
km stand: 101000 KM (aantoonbaar via Japanse autopas)

In Japan kent men belastingtarieven toe aan de grootte van de auto en motro die in de auto zit. Zo kennen zij de benaming 'KEI car' voor een stadsautootje met een motorinhoud van maximaal 660 cc.
Zo maken alle Japanse fabrikanten vaak kekke sportwagentjes met die 'beperkingen'.

Wat krijg je dan: nou zoiets als deze Suzuki Cappucino Turbo Automaat!

Een rasecht turbocharged sportwagentje met de motor voorin en achterwielaandrijving, gekoppeld aan een vlot schakelende automaat die zich kan omtoveren van coupe tot vol cabrio en alles er tussen in.

Dit is een van de laatste bouwjaren van de Cappucino en dat merk je aan de uitvoering, het is een automaat (99% was voorheen handgeschakeld) en hij heeft een luxer interieur met mooiere bekleding, Airco, hout op het dashboard en middenconsole en een Momo sportstuur.

Een audiosysteem en elektrische ramen zorgen voor wat meer comfort.

Vergis je niet, dit 330cm lange (of beter gezegd korte) sportwagentje rijdt als een KART!

Supersportief, je zit erin als gegoten, remt, rijdt en schakelt als een echte Japanner.

Staat op 4 nieuwe banden op lichtmetalen wielen (Achter een ander model en maat grotere velgen voor meer comfort en lagere toeren op de snelweg) en is reeds RDW gekeurd.

Het dak is het interessantste stuk van de Cappuccino; want je tovert hem zo om van een coupe met glazen achterruit om tot een T-bar met grote openingen boven je hoofd of als je de middenbalk ook weghaalt tot een echte Targa, zonder last van windwervelingen in je nek. De laatste fase is dat de glazen achtersectie met de Targabar achterover wegklapt en je in een VOL cabrio rijdt....

Hij is net vers gespoten in zilvermetallic vanwege blanke lak beschadigingen

Het is een BTW auto en derhalve ook heel slim goedkoop zakelijk te rijden, we leggen u graag uit hoe dat werkt.



Prijs 6775 euro excl. BTW (8199 euro incl BTW)

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Cappuccino | Sterk bakkie

De Suzuki Cappuccino is bekend bij autoliefhebbers, maar een zeldzaamheid op de openbare weg. Toen Autozine werd uitgenodigd door de Nederlandse Cappuccino-club was het liefde op het eerste gezicht. Kort na die kennismaking importeerde Autozine zelf een exemplaar. Inmiddels heeft die auto enkele tienduizenden mijlen afgelegd en is het tijd voor een verslag over het echte leven met deze bijzondere auto.

Autotest | Suzuki Cappuccino Sterk bakkie

De Suzuki Cappuccino is exclusief als een supersportwagen, maar zonder de zorgen. Heel veel rijplezier tegen een fractie van de prijs. Voor echte slimmeriken!

Plus

  • sportwagen in zakformaat
  • exclusief
  • goedkoop in gebruik

Min

  • saai interieur
  • erg veel luxeproblemen
  • zeer verradelijk weggedrag

Conclusie

Menig 16-jarig jongetje droomt ervan later een Ferrari of Lamborghini te bezitten. Maar eenmaal volwassen blijkt zo'n exoot onhaalbaar of in het beste geval onpraktisch. Een echte supersportwagen geeft veel zorgen. Aan het einde van iedere dag is het de vraag of de auto nog ongeschonden op de parkeerplaats staat. De aanschaf van een sportwagen is duur, het onderhoud wordt nog veel duurder als de jaren gaan tellen. Dan wordt een mooie droom uiteindelijk een nachtmerrie.

De kleine bescheiden Suzuki Cappuccino is net zo zeer een liefhebbersauto die wordt gekoesterd en bij voorkeur alleen de vertrouwde garage verlaat als het mooi weer is. Maar deze bijzondere Suzuki is even betrouwbaar als alle andere Suzuki's en kan in theorie dagelijks gebruikt worden. Het enige echte probleem is de aanschaf, want de auto is zeer schaars en als een enkele keer een occasion wordt aangeboden is de prijs exorbitant hoog.

Rijden met de Suzuki Cappuccino geeft minstens zo veel voldoening als rijden met grote dure sportwagens. Dit miniatuurtje is bijzonder snel en dankzij de vrijheid van cabriorijden is de belevenis compleet. De Suzuki Cappuccino is letterlijk en figuurlijk een heel sterk bakkie.

Deel deze advertentie