Suzuki Jimny 1.3 JLX CABRIO, KOPPELING DEFECT

€ 10,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-06-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge
Kmstand 161.542 km
Deuren 3
Kenteken 47-HF-DV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Suzuki Jimny 1.3 JLX CABRIO, KOPPELING DEFECT


€ 10,-

Algemeen

Bouwjaar 13-06-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge
Kmstand 161.542 km
Deuren 3
Kenteken 47-HF-DV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Hoek AutoService
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsondreef 39
Postcode 3565 AV
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehoekautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 205/70 R15
Acceleratie (0-100): 21,2 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 160 x 171 cm
Wielbasis: 225 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.420 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 169 kg

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: Ä 98 - 110 per kwartaal

MOTOR 100 %

KOPPELING DEFECT

= Bedrijfsinformatie =

Mob: 06-234 65 871

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Jimny | Zij zijn groot en ik is klein

Suzuki presenteert de nieuwe Jimny. En wat is 'ie leuk! De kleine en stoere Jimny is een moderne interpretatie van de klassieke terreinwagen van Suzuki. Die hint naar het verleden geeft de Jimny iets vertederends, terwijl de guitige uitstraling en de compacte afmetingen 'm meer dan begeerlijk maken. Menigeen zou "Jimny" zo willen meenemen en iedere dag willen vertroetelen. Maar... is het wel zo'n verstandig idee om een Jimny te adopteren?

Autotest | Suzuki Jimny Zij zijn groot en ik is klein

De Suzuki Jimny ziet er aandoenlijk uit, maar is in feite een rasechte terreinwagen. De Jimny is geschikt voor de openbare weg, maar is gemaakt voor het terrein. Moderne techniek maakt rijden beter.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • geslaagde vormgeving
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matig weggedrag
  • vermoeiend op lange afstanden
  • geringe actieradius

Conclusie

Is het verstandig om een Suzuki Jimny de adopteren? Afgaande op het verterende uiterlijk en de schattige prijs valt menigeen als een blok voor dit retro autootje. Maar schijn bedriegt! De Jimny is alles behalve schattig. De Suzuki Jimny is geen SUV en geen mode-autootje zoals een Renault Captur, Kia Stonic of Ford EcoSport dat wel zijn. De Suzuki Jimny is een pure terreinwagen en concurreert daarom, ondanks het gigantische prijsverschil, met echte mannetjesputters zoals de Land Rover Defender en Mercedes-Benz G-Klasse.

Dat de Jimny bedoeld is als echte terreinwagen, blijkt al op de openbare weg. Daar geeft de auto een enorm "Calimero-gevoel": de Jimny moet harder werken om mee te komen, moet met beleid een bocht door worden gestuurd en wordt vanwege het aandoenlijke uiterlijk niet altijd serieus genomen door de overige weggebruikers. In het terrein slaat de Jimny juist keihard terug: daar levert deze Suzuki prestaties waar de "mode autootjes" niet eens van durven dromen. Wie alleen de schijn van een actief leven wil ophouden, doet er daarom verstandiger aan een "bluf SUV" te kopen. Wie daadwerkelijk een avontuurlijk leven leidt en veelvuldig het terrein in gaat, heeft aan de Jimny een geweldige partner.

Deel deze advertentie