vorige 23 van 13.878 volgende

Toyota C-HR 1.8hsd GPS+ALU 1.8 CVT HSD TC

€ 17.995,-

Bouwjaar 18-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.026 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 1.8hsd GPS+ALU 1.8 CVT HSD TC


€ 17.995,-

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.026 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Gego Nannine
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Marche 718
Postcode 5100
Plaats Naninne
Land België
GSM +32 (0)473 - 957856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Voor de Nederlandse koper betreft het een prijs exclusief (rest) BPM.

- ** SUPERBE TOYOTA C-HR Hybride AVEC FULL CARNET! **
 

- Finition C-ENTER + NAVI + ALU18 avec un équipement très complet: jantes alu., air conditionné automatique, limiteur de vitesse, Cruise control adaptatif, grand écran multi-média couleurs avec système GPS, kit main libre Bluetooth, caméra de recul, TOYOTA SAFETY SENS  système de sécurité pré-collision  PCS  avec alerte de collision vers l'avant et freinage automatique d'urgence, avertisseur de sortie de la file de circulation  LDA , gestion automatique des feux de route  AHB , ...  
 
- Vendue en plus avec attache remorque amovible!
 
- Hybride = plus de plaisir de conduite et moins de consommation  4.0l/100km pour 122cv . Véhicule parfait pour tout type de parcours. Moins de taxes et dassurances car seulement les 72kw du moteur essence sont pris en compte.  
 
- Véhicule vendu avec le nouveau système de garantie TOYOTA RELAX 10ANS! Garantie + assistance partout en Europe jusque 07/2029 ou 200.000km! Egalement sur la batterie du système hybride!
 
- Financement et reprise de votre ancien véhicule possible. 

 
GROUPE GEGO, CONCESSIONNAIRE OFFICIEL TOYOTA A NAMUR ET SOMBREFFE. SPÉCIALISTE HYBRIDE DEPUIS 23ANS. 
Visitez toutes nos occasions/directions sur WWW.GEGOTEAM.BE 
 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie