Toyota Camry 2.4-16V VVT-i Linea Luna

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-01-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.834 km
Deuren 4
Kenteken 36-NP-HH Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.362 cc
Vermogen 112 kW (153 pk)

Toyota Camry 2.4-16V VVT-i Linea Luna


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.834 km
Deuren 4
Kenteken 36-NP-HH Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.362 cc
Vermogen 112 kW (153 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto voor Iedereen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenvliet 49
Postcode 3335 LH
Plaats Zwijndrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 81701520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovooriedereen.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4908 x 1795 x 1500 cm
Wielbasis: 272 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 3

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: ۠194 - ۠220 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.

Heeft u iets om in te ruilen, stuur ons dan foto's via whatsapp of per mail via tel: 0681701520 / [email protected].

Financiering en exportdocumenten (met 14 dagen verzekering) is bij ons mogelijk.

Graag tot ziens.

www.autovooriedereen.com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Camry | Welkom terug!

De Toyota Camry is terug van weggeweest. In 2005 zag Toyota geen kans meer voor deze grote sedan in Europa en dus werd de levering gestopt. In de rest van de wereld bleef de Camry succesvol en werd het model ook verder ontwikkeld. Nu, met de komst van de achtste generatie van de Camry, ziet Toyota ook weer kansen in Europa. Terecht?

Autotest | Toyota Camry Welkom terug!

De Toyota Camry is een grote zakenauto die zich onderscheidt met hybride-aandrijving. Dat zorgt voor meer rust en souplesse bij een lagere aanschaf- en kilometerprijs. Zeer ruim, ook achterin.

Plus

  • Uitstekende rijeigenschappen
  • vlot, comfortabel en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • nette prijs

Min

  • Geen Apple Carplay of Android Auto
  • minder verfijnd dan de concurrentie

Conclusie

Is het terecht dat Toyota met de achtste generatie van de Camry terugkeert naar Europa? Zeker! De Camry weet zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod met de ruimte, de uitrusting, de rijeigenschappen en niet te vergeten de prijs.

De Camry is een maat groter dan de directe concurrenten en biedt daarom bovengemiddeld veel ruimte achterin. Als het gaat om de uitrusting en gebruikte materialen, dan is de Camry minder verfijnd (lees: meer Amerikaans) dan gebruikelijk in dit segment, maar daar is de prijs dan ook naar. Een modern platform zorgt voor een prima wegligging, waardoor alles makkelijk lijkt en dat geeft een groots en superieur gevoel.

Het sterkste punt van de Camry is de hybride-aandrijving. Hiermee vormt de Camry een alternatief voor wie diesel wil verlaten, maar nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto. De hybride-aandrijving zorgt voor rust, souplesse en een gunstig verbruik. Dat laatste vertaalt zich weer in een lage aanschafprijs (minder co2-belasting) en lage kilometerkosten. Kortom: Camry, welkom terug in Europa!

Deel deze advertentie