Bouwjaar | 23-09-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.003 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 74-GSV-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.003 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 74-GSV-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HARTOG Autostudio |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Simon Stevinstraat 15 |
Postcode | 4004 JV |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 763763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hartogstudio.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Laadvermogen: 215 kg
GVW: 1.235 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken
Erg nette Toyota MR2 1.8 Automaat, Met lederen bekleding, 2021 de ECU vervangen en de koppelingsplaten + remmen vervangen, Airco, Originele Radio met CD speler, Lichtmetalen velgen 15", Aluminium pedalen, Leder stuurwiel, Centrale vergrendeling met afstandsbediening, 2 sleutels, onderhoudsboekje en instructieboekje aanwezig.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota MR2 | Plezier in het kwadraat
De Toyota MR2 is altijd een schoolvoorbeeld geweest van een pure sportwagen voor een vriendelijke prijs. In de volksmond werd de auto ook wel "Ferrari voor de armen" genoemd. Met de aankondiging van een nieuwe MR2 raakte menig liefhebber in extase. De nieuwe MR2 is wendbaarder en nog sneller. Bovendien is de nieuwe MR2 een cabriolet en daarmee nog leuker. Wat betekent MR2 eigenlijk?
De Toyota MR-2 biedt de sensatie van een echte sportwagen, alleen de prestaties (maar niet het gevoel!) en de prijs verschillen. Uiteraard met Toyota-betrouwbaarheid.
Plus
- geweldige sportwagen!
- zeer directe besturing
- hoge kwaliteit kap
Min
- geen spannend motorgeluid
- stoelen steeds opnieuw instellen
- onpraktisch, zelfs voor een cabrio
Conclusie
Wie een cabriolet zoekt om met een elleboog uit het raam en een blonde accessoire op de rechter stoel over de boulevard te cruisen, kan misschien een betere vinden dan de MR2. Wie van puur autorijden houdt en na iedere rit wil thuiskomen met een grijns die de eerste uren met de beste wil van de wereld niet is weg te poetsen, kan geen betere vinden dan de MR2. Zeker niet in deze prijsklasse. De auto oogt niet alleen als een mengvorm van een Porsche Boxter en Lotus Elise, hij rijdt ook zo. De naam Toyota mag minder sexy zijn, het betekent wel dat het rijplezier van langdurige en probleemloze aard zal zijn.
Blijft één vraag onbeantwoord: wat betekent MR2 nou eigenlijk? Bij de eerste MR2 stond het voor Mid-engined Rear-wheel drive 2-seater. Volgens de opdruk onder de voorklep van deze laatste MR2 staat het voor Midship Runabout. Autozine houdt het op: meer rijplezier, meesterlijk racen en magistraal reizen. En die 2 in MR2? Die zet het voorgaande nog eens in het kwadraat! (Ivo Kroone)