Toyota Prius 1.5 VVT-i

€ 2.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 299.999 km
Deuren 5
Kenteken 98-RT-NR Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 299.999 km
Deuren 5
Kenteken 98-RT-NR Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adam Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Herenstraat 105
Postcode 3431 CB
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 7854094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adamautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,0 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financile informatie
Motorrijtuigenbelasting: 164 - 186 per kwartaal

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | De koning der hybrides

De Prius is sinds 1997 het visitekaartje van Toyota. Deze auto, met zowel een benzine- als een elektromotor onder de kap, zorgde voor een ware revolutie en zette Toyota op de kaart als een groen en innovatief merk. Maar inmiddels wordt de vierde generatie van de Prius links en rechts ingehaald door geheel elektrische auto's, terwijl alledaagse modellen van Toyota tegenwoordig ook zijn voorzien van hybride-aandrijving. Kan de facelift voor modeljaar 2020 de Prius weer tot de voorloper maken die hij ooit was?

Autotest | Toyota Prius De koning der hybrides

De Toyota Prius was ooit het toonbeeld van moderne techniek, maar is inmiddels ingehaald door geheel elektrische auto's. Onder de hybrides blijft de Prius veruit de fijnste auto.

Plus

  • comfortabel
  • super zuinig
  • straal innovatie uit

Min

  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
  • geen Internet-verbinding
  • helt nadrukkelijk over in de bocht

Conclusie

Weet de Toyota Prius dankzij de facelift voor modeljaar 2020 de concurrentie in te halen? Nee, niet echt. De wijzigingen zijn uiterst gering en de invloed op de techniek is minimaal. Maar... deze hernieuwde kennismaking bewijst wel dat de Prius zijn plaats in de markt absoluut verdient. Dat is deels te danken aan het uiterlijk. Wie een Prius rijdt, maakt een statement en laat zien bezig te zijn met het milieu en open te staan voor vernieuwing.

Het opvallende uiterlijk zorgt er bovendien voor dat de Prius nog zuiniger is dan andere hybrides, inclusief die van Toyota's met exact dezelfde aandrijflijn. En omdat het interieur innovatief is opgezet, overtuigt de Prius ook met meer ruimte en slimmere ergonomie dan een doorsnee auto. Het belangrijkste is echter: Toyota heeft de hybride-aandrijving gedurende vier generaties van de Prius steeds verder verfijnd en daarom is dit veruit de fijnst rijdende auto in zijn soort. Of om het nog duidelijker te stellen: de Toyota Prius is nog altijd de koning der hybrides.

Deel deze advertentie