Toyota Urban Cruiser 1.3 VVT-i Aspiration
€ 4.950,-

Bouwjaar | 09-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 209.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-TKR-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 209.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-TKR-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alex ten Broek Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dambroek 10 |
Postcode | 7223 DV |
Plaats | Baak |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 471564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfalextenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2009 - dec 2013
Technische informatie
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 393 x 173 x 153 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 135 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij interesse of voor meer informatie vragen wij u telefonisch contact op te nemen met 0575 471564 of 06 25546252.
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Urban Cruiser | Wel degelijk bijzonder
Een speciale auto is leuk, maar brengt ook de nodige luxeproblemen met zich mee. Een sportwagen gaat alles voorbij, behalve het tankstation. Een terreinauto is een duur betaald stuk techniek dat obstakels kan overwinnen die er niet zijn. Daarom komt Toyota nu met een bijzondere, maar verstandige auto. Hoe verstandig is de Urban Cruiser?

De Toyota Urban Cruiser is een bijzondere auto, maar dan zonder de luxeproblemen die bij dergelijke auto's horen. Ondanks het bijzondere uiterlijk is de Urban Cruiser even verstandig als iedere Toyota
Plus
- zuinig en vlot
- stoere verschijning
- degelijke Toyota-techniek
Min
- grote draaicirkel
- stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- kleine voorstoelen / lage hoofdsteunen
Conclusie
Is Toyota er in geslaagd een auto te maken die bijzonder is, maar geen luxeproblemen kent zoals een torenhoog verbruik, matige rijeigenschappen of onbetrouwbare techniek? Om met het laatste te beginnen: de betrouwbaarheid en daarmee de restwaarde zijn bij Toyota altijd een ijzersterk punt, dus ook bij deze Urban Cruiser.
Daarbij is de vormgeving stoer en opvallend, alhoewel het aan bijzondere accessoires of zelfs maar spannende kleuren ontbreekt. Zoals Toyota belooft, haalt de Urban Cruiser maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten, maar dit wordt teniet gedaan door de kleine voorstoelen en een stuurwiel dat onvoldoende verstelbaar is.
In vergelijking met de concurrentie onderscheidt de Urban Cruiser zich vooral door het lage verbruik en de uitgebreide veiligheidsvoorzieningen. Mede door de riante standaarduitrusting is de Urban Cruiser duurder, maar biedt wel meer waar voor z'n geld. Degelijk én bijzonder dus!
Deel deze advertentie