Volkswagen Caddy 1.4 Turijn Comfort met camper inrichting
€ 9.950,-
Bouwjaar | 01-03-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-462-NP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-462-NP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobiliteitscentrum Kiewiet Drachten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 144 |
Postcode | 9201 GT |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 512155 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kiewietautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 17,9 s
Topsnelheid: 148 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 180 x 183 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.317 kg
Laadvermogen: 683 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Let op:
Deze Caddy is ingericht als camperbus, maar geen kampeerauto op kenteken !!!
Wegenbelasting 56 euro per maand, geen last van milieuzones etc.
Incl. Bustent voor achterklep
Luifel met peeshouder, past links en recht aan de Caddy.
Lade met wasbakje met kraan en ingebouwde jerrycan Voor schoonwater.
Werkt op zelfstandige accu die ook in de lade zit.
Koken waren we van plan met skottelbraai te doen, deze zit niet bij de prijs in.
Walstroom 220 Volt
Nieuw comfortabel opvouwbaar matras
Nieuwe D-riem met alles erop en er aan.
Grote beurt
Nieuwe remmerij voor en achter
Rolgordijnen rondom
Nieuwe apk
Cruise controle ingebouwd
Deze Caddy verkeert nu in topconditie !!!
mvg: Thijs Kiewiet 06 5325 4373
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Caddy | Fijner werken
De aanschaf van een bedrijfswagen is altijd een tweestrijd. Voor het bedrijf tellen de gebruiksmogelijkheden en de kosten per kilometer. De gebruiker let juist op het comfort, de uitrusting en de rijeigenschappen. Om bedrijfswagen en personenauto dichter bij elkaar te brengen is de vijfde generatie van de Caddy gebaseerd op de laatste generatie personenauto's van Volkswagen. Zorgt dat voor het beste aanbod voor beide partijen?
De 5e generatie brengt personenauto en bedrijfswagen dichter bij elkaar. Nog steeds is de Caddy functioneel, maar dankzij meer luxe en verbeterde rijeigenschappen rijdt de Caddy als een personenauto.
Plus
- rijdt (bijna) als een luxe personenauto
- fijne combinatie 122 pk motor en automaat
- rijke, moderne uitrusting
Min
- matige interpretatie gesproken commando's
- forse draaicirkel
- niet beschikbaar als elektrische auto
Conclusie
Weet de vijfde generatie van de Volkswagen Caddy de belangen van wagenparkbeheerders en gebruikers te verenigen? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van de specifieke inzet, maar Volkswagen heeft er wel alles aan gedaan om beide partijen beter te dienen dan voorheen. Vanuit rationeel standpunt zorgen meer binnenruimte en een flexibele uitrusting ervoor dat de Caddy op maat is te maken voor iedere klus. Daarbij zorgen de laatste generatie benzine- en dieselmotoren voor lagere kilometerkosten, alhoewel dat niet zo laag is als bij een geheel elektrische auto.
De gebruikers van de Caddy ervaren zonder enige twijfel de grootste winst. Zij ervaren meer luxe en veiligheid dan voorheen. Het verschil tussen de personenauto's en bedrijfswagens is met de komst van de vijfde generatie van de Caddy kleiner dan ooit tevoren. Het verschil zit in zaken die standaard of juist optioneel zijn, maar de functionaliteit en het gemak zijn gelijk. Daarbij zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd, waardoor menigeen onderweg bijna zou vergeten dat dit een bedrijfswagen en geen personenauto is. En dat maakt het werken veel fijner!