Volkswagen Golf 1.0etsi/111pk Life DSG · Navigatie · Parkeersensoren + camera · Lane assist · occasion-korting

€ 29.940,- incl. BTW

Bouwjaar 08-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW
Kmstand 23.935 km
Deuren 5
Kenteken R-915-KJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0etsi/111pk Life DSG · Navigatie · Parkeersensoren + camera · Lane assist · occasion-korting


€ 29.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW
Kmstand 23.935 km
Deuren 5
Kenteken R-915-KJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam M. de Koning Capelle aan den IJssel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wormerhoek 16
Postcode 2905 TX
Plaats Capelle aan den ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4599400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mdekoning.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2020 - 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 81 kW (110 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 82 kW (111 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 98 kg
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 142 - € 160 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-09-2026
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden), CarGarantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Volkswagen Das WeltAuto afleverpakket (zonder meerprijs): -12 maanden garantie -Poetsen -APK -130 punten controle -Beurt volgens onderhoudsschema
- ViaBovag garantie (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

De prijs is inclusief kosten rijklaar maken en optimale resterende fabrieksgarantie tot september 2026 of 100000km. Standaard leveren wij onze auto's af met Xtra Zeker BLUE Pakket met 130-punten-check, afleverinspectie en volledige autoreiniging. Met het GREEN of ORANGE Xtra Zeker Pakket kunt u uw zekerheid vergroten met langere garantie inclusief Europese dekking, voor aflevering een onderhoudsbeurt zoals door de fabrikant is voorgeschreven, nieuwe APK, volle tank, korting op de eerstvolgende onderhoudsbeurt, en gratis winter- en zomerinspectie.

Een auto is een belangrijke aankoop. Niet alleen vanwege het geld, maar ook omdat uw auto verweven is met uw dagelijks leven. Ga maar na, uw auto is bij veel belangrijke gebeurtenissen in uw leven betrokken. Dan is het goed om te weten dat u altijd van uw auto op aan kunt. Volkswagen is ontworpen om uw degelijke metgezel te zijn, iedere dag opnieuw. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De onderhoudshistorie van deze auto is bekend. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Voorin is het ?s winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, donker getint glas achter, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwa

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie