Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style | Nu v.a. ¤ 359,- P/M
€ 359,-

Bouwjaar | 02-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 23.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-074-VG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 23.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-074-VG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Adelaar Lease |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 2A |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 2600030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.adelaar-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 186 per kwartaal
Financial lease binnen 24 uur geregeld! Direct uw droomauto rijden! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!
Rij deze auto direct vanaf € 339,- Per Maand!
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan snel contact op met een van onze adviseurs!
Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style | R-Line| HUD | Fabrieksgarantie
De Golf is weer terug van weggeweest en klaar om met jou de weg op te gaan. Met meer comfort dan ooit laat deze Golf je hart sneller kloppen. Neem plaats in de R-Line sportstoelen en hou je vooral niet in.
Nu te koop aangeboden bij Adelaar Auto's een zéér compleet uitgevoerde Volkswagen Golf 8!
Highlights van de auto zijn:
- Head Up Display
- Dodehoekdetectie
- Dealergarantie
- Stoelverwarming
- Virtual cockpit
- Sfeerverlichting
- Adaptieve Cruise Control
- Lane Assist
- Parkeer assistent met achteruitrijcamera
- Climate control
- Full-map navigatiesysteem
- Keyless go/entry
De Volkswagen wordt afgeleverd met twee sleutels en volledige documentatie.
Uiteraard is inruil van uw huidige auto bij ons mogelijk.
Hebben wij u nieuwsgierig gemaakt? Bel ons dan snel voor een afspraak!
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.
Deel deze advertentie