Volkswagen Golf 1.6 TDI R-LINE FULL 12 MOIS DE GARANTIE
€ 19.990,-
Bouwjaar | 01-05-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.842 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.842 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sam Car |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Saussin 34A |
Postcode | 5190 |
Plaats | Spy |
Land | België |
GSM | +32 (0)494 - 192256 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Voor de Nederlandse koper betreft het een prijs exclusief (rest) BPM.
**VW GOLF 7 R-LINE 1.6 TDI 115**
**TRES BIEN EQUIPEE AVEC
**
* CARRNET COMPLET VW
* R-LINE
* PHARE XENON
* FEUX LED
* CARPLAY
* SYSTHEME DE NAVIGATION PROFESSIONEL
* CHARGEUR A INDUCTION
* KIT MAIN LIBRE
* REGULATEUR DE VITESSE ADAPTATIF
* PHARE AUTOMATIQUE
* SIEGES CHAUFFANT
* ESSUIE GLACE AUTOMATIQUE
* ECLAIRAGE LED INTERIEUR
* CLIMATISATION AUTOMATIQUE BIZONE
* COMMANDE VOCAL
* VOLANT CUIR MULTIFONCTION
* .......
**LIVREE AVEC:**
* DEUX CLES
* COC
* DEMANDE D IMMATRICULATION
* CONTROLE TECHNIQUE
* CERTFIFICAT KILOMETRIQUE - CARPASS
* 1 ENTRETIEN
* 12 MOIS DE GARANTIE
{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{ {{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}} }{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}
**12 MOIS DE GARANTIE**
{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{ {{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}} }{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}{{{*}}}
REPRISE POSSIBLE
POUR TOUS RENSEIGNEMENTS
SAMUEL PETRICONE
0494 / 19 22 56
QUE FAIT SAM CAR POUR VOUS ?
ACHAT ET VENTE DE VEHICULES D'OCCASIONS RECENTS.
- Nous visons avant tout la qualité et non la quantité !
- Nous n'achetons et vendons que des véhicules avec carnet d'entretien ou avec des factures d'entretien, et avec un historique.
- Tous nos véhicules sont préparés soigneusement.
- Inspection, carrosserie, contrôle mécanique, etc.... Livraison avec passage au contrôle technique, Car-Pass, et garantie sur facture.
- Notre service après vente est assuré.
- Nos véhicules sont garantis de 12 à 24 mois, pièces et main d'œuvre.
- Nous sommes membre FEDERAUTO.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.