Volkswagen Golf 2.0 GTI

€ 1.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken XX-XX-XX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 154 kW (210 pk)

Algemeen

Bouwjaar 2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken XX-XX-XX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 154 kW (210 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Schapendonk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenstraat 60
Postcode 5056 JD
Plaats Berkel enschot
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5331206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Staat bij ons binnen als speeltoestel en word zeer veel gebruikt!

Klimmen,sturen en spelen achter met alle vakjes!

Automobielbedrijf Schapendonk B.V.
Molenstraat 60
5056 JD BERKEL-ENSCHOT
Tel.+31 (0)13 - 5331206

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie