Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD DSG|LEER PANOD SPORT&SOUND NAVI 184PK

€ 23.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-04-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD DSG|LEER PANOD SPORT&SOUND NAVI 184PK


€ 23.995,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BM Cars BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mijlstraat 19A
Postcode 5281 LJ
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41703998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bmcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Ledig gewicht: 1.320 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Volkswagen Golf 2.0 GTD DSG|LEER PANOD SPORT&SOUND NAVI 184PK

AUTO KOMT BEGIN MAART BINNEN!

Afkomstig van 1e eigenaar met originele KILOMETERS!

Belangrijke optie's :

- DSG
- 184 PK
- Sport Sound
- Keyless go
- Panorama dak
- Led-Xenon
- Lederen bekleding
- Navigatie
- Elektrische inklapbare spiegels
- Carbon steel grey metallic (Muisgrijs)

onderhoudboekjes (afgestempeld) en de 2 sleutels zijn aanwezig.

Inclusief kleine beurt!

INRUIL is mogelijk.

Financiering is mogelijk.

Wij brengen geen aflever of rijklaarkosten in rekening.

Mocht u meer informatie willen of een afspraak maken, twijfel dan niet om contact op te nemen.

BM Cars
Mijlstraat 19 A
5281 LJ
Boxtel
0641703998
www.bmcars.nl

'S-Avonds en Zondags zijn we op afspraak geopend!

Even bellen voor vertrek.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie