Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG ,Facelift, Panodak ,Xenon ,ACC ,Led ,Navi ,LANE ASSIST
€ 24.999,-
Bouwjaar | 27-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.893 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SF-246-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.893 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SF-246-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoflex Grootebroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 18-D |
Postcode | 1613 KV |
Plaats | Grootebroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 526623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageautoflex.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 26 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.308 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Het zijn de unieke kwaliteiten van een Volkswagen die zorgen dat hun berijders zo trouw zijn aan het merk. Dat blijkt ook weer bij deze Golf, met zijn doordachte ontwerp en zijn hoogwaardige bouwkwaliteit. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Veiligheid en gemak zijn er in alle opzichten. Neem bijvoorbeeld de audiobediening op het stuur. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Bij slecht weer heeft u alle aandacht nodig voor de weg. Daarom regelt de regensensor de wiscapaciteit op uw voorruit. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Gemak staat voorop bij deze Volkswagen Golf. Bijvoorbeeld merkbaar aan de keyless entry. Ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Accident avoidance system is een pre crash systeem. Het systeem helpt u om een dreigende aanrijding te
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.