Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion Cruise|Rijdt Perfect
€ 6.495,-

Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 212.293 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 83-TBP-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 212.293 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 83-TBP-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijksestraat 20 |
Postcode | 4261 TT |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23615676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bouman-trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2016
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 132 kg
Fijnstofuitstoot: 2,6 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Te koop aangeboden!
Deze Volkswagen Golf Cabrio uit het bouwjaar 2012.
Rijdt er schakelt Perfect.
Zowel van binnen als van buiten keurig.
2 sleutels aanwezig
Welkom bij Bouman-trading.
LET OP! Alleen op afspraak geopend.
Telefonisch alleen in de avond mogelijk.
Bij interesse graag een bericht sturen.
06 23615676
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.
Deel deze advertentie