Volkswagen Golf Highline match

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 121.400 km
Deuren 5
Kenteken TT-698-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 121.400 km
Deuren 5
Kenteken TT-698-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Lammers V.O.F.
Contactpersoon Paul Lammers
Adres De Ring 27
Postcode 5261 LM
Plaats vught
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53990016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijflammers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf
1.4-16v TSI
5 deurs
Highline - match

Bouwjaar 2012
121.400 km. !!(aantoonbaar)
APK 30-06-2023

Prachtige auto met aantoonbaar onderhoud en. zeer veel opties.
- climat control
- cruise control
- parkeerhulp voor
- parkeerhulp achter
- stuurbediening
- stoelverwarming
- navigatiesysteem VW
- midden armsteun

Auto is ge´mporteerd uit Duitsland.
Alles aantoonbaar.

Inruil bespreekbaar.

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie