Volkswagen Golf Highline match
€ 8.950,-

Bouwjaar | 10-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 121.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-698-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 121.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-698-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lammers V.O.F. |
Contactpersoon | Paul Lammers |
Adres | De Ring 27 |
Postcode | 5261 LM |
Plaats | vught |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53990016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijflammers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf
1.4-16v TSI
5 deurs
Highline - match
Bouwjaar 2012
121.400 km. !!(aantoonbaar)
APK 30-06-2023
Prachtige auto met aantoonbaar onderhoud en. zeer veel opties.
- climat control
- cruise control
- parkeerhulp voor
- parkeerhulp achter
- stuurbediening
- stoelverwarming
- navigatiesysteem VW
- midden armsteun
Auto is geïmporteerd uit Duitsland.
Alles aantoonbaar.
Inruil bespreekbaar.
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.
Deel deze advertentie