Volkswagen Passat 1.6 TDI Connect.Series export ¤ 8800 ex btw/bpm

€ 8.800,-

Bouwjaar 07-04-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW
Kmstand 194.171 km
Deuren 5
Kenteken JJ-117-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Volkswagen Passat 1.6 TDI Connect.Series export ¤ 8800 ex btw/bpm


€ 8.800,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW
Kmstand 194.171 km
Deuren 5
Kenteken JJ-117-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Arendshorst BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Garderbroekerweg 219A
Postcode 3774 JE
Plaats Kootwijkerbroek
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53304650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arendshorstbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4767 x 1832 x 1477 cm
Wielbasis: 2.791 cm
Inhoud laadruimte: 650/1.780 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 740 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 380 - 405 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 215/60R16

export prijs € 8800 Exclusief btw en bpm

= Bedrijfsinformatie =

Geďnteresseerd in deze auto ?

bel ons +31653304650

wij zijn van maandag tot zaterdag bereikbaar (ook s'avonds)
Als u langs wilt komen graag even bellen.
tel +31653304650.

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie