Volkswagen Polo 1.4-16V Cross NLauto DealerOH 5 Deurs CruiseC Airco PDC
€ 4.945,-
Bouwjaar | 28-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.786 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-GHR-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.786 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-GHR-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | APCA Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Textielweg 14 |
Postcode | 3812 RV |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83836805 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.apcaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 165 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.061 kg
Laadvermogen: 509 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
- Nederlandse auto.
- Volledig Dealer onderhouden.
- In hele nette staat.
- Voorzien van o,a, Climate Control, Cruise Control, Parkeer sensor, Boordcomputer. etc,,
- Deze Volkswagen Polo komt uit 2008, werd geleverd van 03-05-2006 tot 31-07-2009 en kostte toen € 18,350.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 59 kW (80 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13.5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.60 liter per 100 km en hij weegt 1061 kg. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
-inruil en financiering is mogelijk!
-Bel 06-83836805 voor een afspraak!
-WWW.APCAAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Polo | Huisvriend
De Volkswagen Polo is als een goede huisvriend. Hij is vertrouwd, staat altijd paraat en voelt bijna als een lid van het gezin. De Polo was daarom lange tijd de best verkochte auto van Nederland. Dat wil zeggen: tot de elektrische auto kwam. Om het succes voort te kunnen zetten heeft Volkswagen de Polo vernieuwd. Daarbij is gezocht naar een balans tussen conventionele mechaniek en moderne elektronica. Is dat gelukt?
De Volkswagen Polo voor modeljaar 2022 is een conventionele compacte auto. Hier geen elektrificatie of andere fratsen, maar vertrouwde aandrijving in combinatie met een gemoderniseerde uitrusting.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vertrouwd en toch modern
Min
- in luxe versie nauwelijks goedkoper dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen Polo dankt zijn succes aan een vertrouwd en behoudend karakter. Voor modeljaar 2022 heeft Volkswagen alleen vernieuwd waar dat echt nodig was, maar is alles bij het oude gebleven waar dat kon.
Om beter te passen bij de nieuwste modellen van Volkswagen is het uiterlijk expressiever geworden, maar blijft de Polo bescheiden. De uitrusting is sterk gemoderniseerd en staat nu op het niveau van de allernieuwste auto's in dit segment. Zowel de bruikbaarheid als de veiligheid zijn daarom sterk verbeterd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven. Nog steeds is de Polo een echte allemansvriend die eenvoudig is te rijden en gebruik maakt van conventionele techniek, zodat iedere bestuurder zich meteen thuisvoelt.