
Bouwjaar | 09-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 184.415 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-008-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 14.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 184.415 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-008-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Veghel |
Contactpersoon | Noud Peters |
Adres | Heuvelplein 5 |
Postcode | 5463 XG |
Plaats | Veghel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83054171 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelveghel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2008 - 2013
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 463 x 189 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 875 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 kg
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Geen
Autohandel Veghel B.V. heeft altijd een zeer ruim aanbod aan diverse occasions.
Ik werk alleen op afspraak, dus altijd even bellen van te voren voordat u gaat rijden en voor een gesloten poort staat ?. De prijzen van de auto's die ik aanbied zijn uiterst scherpe meeneemprijzen, dit omdat ik zelf geen eigen werkplaats heb en ze niet technisch nagekeken zijn. Het is dus zo meenemen zonder garantie en klaarmaken in welke vorm dan ook. Betaling is contant tot maximaal € 9750,- (biljetten niet groter dan €200,- en €500,-) of eventueel via een tikkie per bank.
Het inruilen van uw huidig voertuig tegen handelsprijs behoort ook tot de mogelijkheden. Voor een indicatie van de handelsprijs kunt u foto's en informatie sturen per Whatsapp naar +31683054171 Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autohandelveghel.nl
Om eventuele teleurstellingen te voorkomen, adviseer ik u voorafgaand aan uw bezoek contact met mij op te nemen zodat ik de beschikbaarheid van de betreffende auto kan garanderen.
Neem een kijkje in mijn aanbod of kom langs (alleen op afspraak omdat ik ook veel onderweg ben)
Graag tot ziens bij
Autohandel Veghel
Heuvelplein 5 in Veghel
Disclaimer:
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.
Deel deze advertentie