
Bouwjaar | 01-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-458-XS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-458-XS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Broeksema Autoservice |
Contactpersoon | Peter Broeksema |
Adres | Haaksbergerstraat 578 A |
Postcode | 7545 GD |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 4312589 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.broeksema.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Al onze occasions boven de 4500 euro worden standaard afgeleverd met 12 maanden Bovag garantie en een nieuwe APK .De aangeboden prijs op "viabovag.nl" is altijd inclusief 12maanden Bovag garantie, APK ,Tennaamstellen
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.
Deel deze advertentie